Fritule s jabukom

U vrijeme maškara tradicionalno se pripremaju fritule pa je recept koji danas objavljujem više nego prigodan, a to su mekane i sočne fritule s jabukom. I ovaj je recept iz nonine knjižice.

Sastojci: 2 jaja, 2 žlice šećera, 1 vanilin šećer, 1 naribana jabuka, 1 čvrsti jogurt, 250 g brašna, 1 prašak za pecivo, naribana korica limuna.
Za prženje: ulje.
Za posip: šećer u prahu.
Priprema:
1. Jaja pomiješati sa šećerom i vanilin šećerom. Dodati ostale sastojke: naribanu jabuku, jogurt, brašno pomiješano s praškom za pecivo i na kraju naribanu koricu limuna.
2. U lonac za prženje uliti ulje (otprilike 2-3 prsta visine posude) i zagrijati ga.
3. U vruće ulje velikom žlicom ubacivati smjesu i pržiti dok fritule ne dobiju zlatno-smeđu boju.
4. Fritule ocijediti od ulja i posipati šećerom u prahu.


Primjedbe

  1. je li tijesto iumedjupalca i kažiprsta pa kućarinom u ulje?

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam unknown ja sam Boniana.blog.hr

    OdgovoriIzbriši
  3. Smjesa je ljepljiva, ja sam koristila dvije žlice. S jednom sam uzimala smjesu, a s drugom bih ''izgurala'' u ulje.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar