Kuglice s bijelom čokoladom i brusnicama

Pravi blagdanski kolači, uz kekse, meni su i svi oni koji se ne peku te kao i keksi imaju malo duži vijek trajanja. Od kolača koji se ne peku među dražima su mi raznorazne kuglice. Tako ovaj put donosim kuglice od sastojaka koje sam imala doma. Meni su  ove kuglice bile na granici da budu preslatke pa tko ne voli previše slatko može piškote zamijeniti petit keksima. Mom suprugu su bile taman slatke. Nemamo svi iste granice što se tiče slatkog kao ni slanog.

Sastojci: 100g bijele čokolade, 50g maslaca, 100g piškota (ili petit keksa), šaka suhih brusnica, dva čepa likera od višnje (ili od brusnica ili ruma), malo kokosa za posipanje.
Od ove količine sastojaka dobila sam 22 kuglice.
Priprema:
1. Brusnice ostaviti da se natapaju u likeru od višanja preko noći.
2. Čokoladu otopiti s maslacem na pari.
3. Samljeti kekse sa brusnicama  i dodati ih rastopljenoj čokoladi. Smjesu ostaviti da se ohladi oko sat vremena.
4. Oblikovati kuglice i uvaljati ih u kokos. Vratiti ih u hladnjak da se stisnu.

Ako ste isprobali recept, slobodno ostavite komentar. Možete poslati i fotografiju s dojmovima u poruci na Instagramu (@travel_and_cook_diary) i rado ću podijeliti u storyju.

Primjedbe