Kiflice iz nonine knjižice

Kokice nam ne nesu jaja, valjda je i njima hladno, a nama se jede nešto slatko pa da ne bude stalno lisnato, pronašla sam recept za kiflice bez jaja među noninim receptima. Ne sjećam se da ih je nona radila, ali odlučila sam isprobati recept iako nema nikakvih uputa osim sastojaka. Kada sam počela s bloganjem u potrazi za receptima i inspiracijom posegnula sam za njezinom knjižicom s receptima. Bilo je recepata koji su me oduševili, a bilo je onih koji su se pokazali kao promašaj. Možda recepti sami po sebi nisu promašaj, ali kako za većinu recepata nema uputa, možda je moja izvedba bila promašaj. Uglavnom, ovaj recept koji donosim ne spada u promašaje. Napravila sam neke izmjene pa sam tako radila pola doze, u strahu da ne bude promašaj pa da bacim previše toga, i umjesto svinjske masti koristila sam maslac.
Sastojci: 300g brašna, 125g omekšanog maslaca/margarina, 3 žličice kvasca u prahu, 7 žlica mlakog mlijeka, prstohvat soli.
Za punjenje: marmelada, Linolada, Nutella  itd.
Za posipanje: šećer u prahu.

Priprema:
1. Kvasac rastopiti u mlakom mlijeku i pustiti da se digne.
2. U zdjelu staviti brašno, prstohvat soli i omekšani maslac te dodati kvasac pomiješan s mlijekom.
3. Mikserom spiralnim nastavcima ili ručno umijesiti tijesto. Po potrebi dodati brašno ili mlako mlijeko da tijesto bude mekano i kompaktno, ali da se ne lijepi po prstima. Ostaviti da se diže oko pola sata na toplom.
4. Zagrijati pećnicu na 180° stupnjeva.
5. Podijeliti tijesto u dva dijela i razvaljati na pobrašnjeloj površini. Izrezati tijesto na trokutiće i puniti nadjevom po želji. Zarolati kiflice od šireg dijela prema užem i staviti peći oko 20 minuta.
6. Posipati sa šećerom u prahu.

Ps. Ovisno koliko su kiflice velike toliko bi se trebale i peći. Od ove količine tijesta dobila sam dvanaest kiflica, ako ih radite manje, moje su bile veće, vrijeme pečenja bit će kraće. Kiflice su gotove kad se odvajaju od papira za pečenje.

Primjedbe