Internet kupovina - kupnja opreme za bebe

Malo drukčiji post i s drukčijom temom. Kako sam u siječnju postala mama, tako razmišljam i o širenju tema na blogu - o pokojem postu o bebama i sličnim temama. Tako sam se odlučila za ovaj post o kupnji opreme za bebe pa možda nekome posluži ovaj tekst.
Za vrijeme trudnoće otkrila sam sve čari kupovine preko interneta. Sve je počelo tako da sam istraživala gdje se nudi što od dječje opreme da bih tako otkrila kako kupovina preko interneta može biti povoljnija, nego kupovina u trgovini. Većina webshopova povremeno nudi akcije na cjelokupan asortiman ili pak na određene proizvode uz besplatnu dostavu. Jednostavno se preplatite na njihov newsletter i na mail vam stiže obavijest o akciji, samo treba pratiti i kupiti željeni proizvod po akcijskoj cijeni. Moram reći da sve što smo kupili i koristimo te ništa nije kupljeno uzaludno.
Moja preporuka za kupnju baby opreme: krevetić, komoda, putni krevetić (koji se može koristiti kao vrtić) i nosiljka kupljeni su u BabyCentru.
  
Najvažniji, a zasigurno najskuplji dio opreme - kolica - naručila sam preko Abrakadabre na nevjerojatnoj akciji i to je zasad jedan od webshopova s kojeg najčešće naručujem.
Kolica 3u1 Book Plus Completo Soft Fabric - Pop Up sjedalo - Crna konstrukcija

Naravno, to je samo dio opreme pa će u nekom sljedećem postu biti o ostatku opreme.

Primjedbe