Pljukanci sa šparogama

Kako sam najavila ciklus o šparogama, za sljedeći post odlučila sam se za pljukance sa šparogama. Naime, šparoge najviše volim u kombinaciji s pljukancima, a pljukanci su mi i najdraži od ''domaće tjestenine''.


Mi smo doma jedino mijesili fuže, ali to je bilo tako davno, već godinama se fuži i pljukanci kupuju u trgovini. S obzirom da imam puno slobodnog vremena, odlučila sam pokušati umijesiti pljukance koje nije teško napraviti, a i ne trebaju vam nikakve mašine za tijesto.


Recept za pripremu pljukanci je od none (bake).


Sastojci za pljukance: 500 g brašna, 1 žličica soli, 1 žličica ulja, 300 dcl zagrijane vode.
Jednu žličicu soli rastopiti u par žlica zagrijane vode. Od brašna, rastopljene soli, ulja i ostatka vode umijesiti tijesto. Prema potrebi dodati brašna i vode ukoliko tijesto nije kompaktno. Kidati manje komadiće tijesta i valjati između obje ruke. Pljukance kuhati u zavreloj slanoj vodi oko 20 minuta.
Ps. Tijesto se u par minuta umijesi, za izradu pljukanci potrebno je oko sat i nešto, otprilike sve skupa sat i pol.

Sastojci za umak: vrhnje za kuhanje, pršut narezan na kockice, šparoge, maslinovo ulje, maslac.


Na par kapi maslinovog ulja ''ispeći'' pršut, a na malo maslaca omekšati prethodno skuhane šparoge (o čišćenju i kuhanju šparoga pisala sam u prošlom postu). Šparogama dodati vrhnje za kuhanje i pustiti da vrhnje prokuha.


Na pljukance rasporediti pršut i umak od vrhnja i šparoga.

Primjedbe

  1. Vrlo dobar recept i pre svega bih rekla nije težak za stomak. Špargle sam jela jedno vreme bas bas često, pa sam sada napravila pauzu,..mogla bih opet početi da je spremam, obzirom da su vrlo zdrave a i meni se njihov ukus jako dopada!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar